2011. december 27., kedd

30 db szuper fiú ruha+nadrág+ Nike kabi 98-110 1ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves érdeklődő!
Itt egy 30 db-os  , fiú csomagra lehet licitálni, felsők, kapucnis felsők, már tartalmaz a csomag vékonyabb hosszú ujjú felsőket is ami tavaszra jó lesz, 1 db REBEl naci van benne , egy tavaszi bebújós Nike dzseki
Beleírt méretek 98-110-es, egy két eltérő méret lehet benne.
Minőségileg vegyes csomag!!!!! !!!!!
Éppen ezért indul 1 ft-ról az aukció, hogy mindenki annyit adjon érte amenyit megér neki!
Figyelem!! Ez nem csak krém csomag, van benne jó és szép állapotú és használtabb.
Előforduló márkák: next, TU, londsdale, adidas, benetton, H&M, stb.. esetleg pár mese karakteres
A ruháimra egy hét garanciát vállalok, ha ezalatt bármi gondod van és jelentkezel, biztos meg tudjuk oldani, de igyekeztem jó csomagot öszeállítani! Mivel emberből vagyok én is tévedhetek.
A ruhák mosva és vasalva nincsenek, van benne foltos is ami kijön, de lehet, hogy áztatás kell neki, ennek megfelelő állapotban vannak, már régóta csak tárolgatom őket. Egy mosással csodaszép darabok lesznek!!!!! !!!
De azért mindig rakok bele plussz pár db ruhát!
Ismétlem ez nem krém csomag, kérlek ennek tudatában licitálj, csodát ne várj!!!!! !!
Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok!
Ha időd engedi nézz szét az aukcióim közt, sok 1 ft-os csomagot fogok feltölteni, főként gyermekeim kinőtt ruháit !
Ezt a csomagot már eladtam egyszer, de a vevő elnézte a méretet, így ismét meghírdetem!!!!! !



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-07 20:45
. 30 db szuper fiú ruha+nadrág+ Nike kabi 98-110 1ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos